Centru de informaţie

Сostul livrării de la 50 lei.

Dacă aveți întrebări cu privire la comandă sau serviciu, vă rugăm să ne contactati la nr. de telefon (022) 88 88 22

Dacă aveți comentarii, propuneri sau sugestii cu privire la serviciu, nu ezitati sa ne scrieti la [email protected]


Întrebări frecvente:


Ce se întâmplă după ce plasez comanda?
Română

După plasarea comenzii, operatorul nostru vî apelează, specifică detaliile comenzii și careva cerințe speciale la comandă. Apoi operatorul transmite localului comanda pentru preparare. Localul informează operatorul despre timpul de preparare a comenzii, după aceasta operatorul iarăși vă apelează și vă anunță timpul de livrare a comenzii d-voastră.


Oare nu este mai simplu sa contactez localul?
Română

Localurile, care oferă livrarea bucatelor preparate cu ajutorul serviciului Foodhouse nu au propriul lor serviciu de preluarea comenzilor si livrarea lor. Serviciul Foodhouse reprezintă un singur call-centru pentru toate localurile.


Dupa ce am plasat comanda, am realizat că vreau să modific ceva. Pot informa operatorul despre modificari atunci cind ma apeleaza?
Română

Desigur! Operatorul o sa va asculte și va face toate modificările necesare la comanda, precum și va informa despre schimbarea valorii totale a comenzii.


Comanda mea vine intr-o perioada de timp mai indelungata decat timpul stabilit. Unde pot afla starea comenzii mele?
Română

Puteți să ne contactați la nr. de telefon 079 540 777 și sa aflati de la operator starea comenzii d-voastra.


De ce nu pot simultan sa comand bucate din diferite localuri?
Română

Pentru ca timpul de preparare a comenzilor la fiecare local este diferit. Din aceasta cauza serviciul Foodhouse lucreaza pe principiul «un local - o livrare».


Dacă am un card de reducere a localului, pot sa-l folosesc în cazul comenzii pentru livrare?
Română

Din păcate, pina ce acest lucru nu este posibil.


Pot sa achit cu cardul de credit cind primesc comanda?
Română

În prezent, achitarea cu curierul se face numai in numerar.

Română